Wij streven een zo groot mogelijke transparantie na inzake verrekening van kosten en erelonen en zullen dan ook bij aanvang van de procedure met de klant concrete afspraken maken over de te verwachten kosten en erelonen in functie van het concrete dossier, de te verwachten rechtsgang en het belang van de zaak. 

De algemene verkoopsvoorwaarden zijn duidelijk afgedrukt op de achterzijde van elke brief en bij de aanvang van de samenwerking wordt een gedetailleerde en gespecifieerde samenwerkingsovereenkomst ondertekend. 

Ons kantoor heeft een eigen programma ontwikkeld voor de gedetailleerde opvolging van de prestaties zodat elke klant op elk moment inzicht kan hebben in de reeds gepresteerde tijdseenheden en de daaraan verbonden kosten 

Duidelijkheid en transparantie inzake ereloon is de absolute prioriteit van elke medewerker.

Bij de eerste consultatie wordt u een volledige map overhandigd met alle concrete informatie over de kosten en de erelonen die wij aanrekenen voor de speciefieke rechtstak en specifieke advocaat waarvoor u ons contacteert.

Voor verder informatie kan u ons voorafgaand steeds telefonisch contacteren.

 

Hebt u een advocaat nodig?
Hoe gaat het in z'n werk?
Wat mag u verwachten?

Klik hier

KMO-Portefeuille

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven?

 

Vestigingen

Kantoor Lier
Donk 54 - 2500 Lier

 info@advocatenkantoor-mattijs.be
 +32 (0) 3 488 46 66
 +32 (0) 3 488 43 79

 

Kantoor Mechelen
Blarenberglaan 4/302 - 2800 Mechelen

Industriepark Mechelen Noord (Zone C - geel)
 infomechelen@advocatenkantoor-mattijs.be
 +32 (0) 15 55 29 45
 +32 (0) 15 55 42 91

 

Kantoor Antwerpen
Doornstraat 319 bus 1 - 2610 Antwerpen

 infoantwerpen@advocatenkantoor-mattijs.be
 +32 (0) 3 331 31 13 
 +32 (0) 3 488 43 79

 

CVBA MVRV
BTW : BE 0880.785.734
Rek.nr.: BE34 6301 1812 0090
Derdenrkn : BE96 6301 1504 6305
BIC BBRUBEBB